הקייטרינג של חווה

קייטרינג חלבי בשרי לאירועים כשר למהדרין

השירותים שלנו

הקייטרינג הבשרי של חווה מציע מגוון עשיר של סוגי בשר, תוספות, וסלטים. עוף בתנור, פרגית, מדליוני פילה וסטייקים הם רק חלק קטן מהתפריט העשיר שלנו. בואו לגלות עוד!

הקייטרינג החלבי שלנו כולל בתוכו שלל רחב של מאכלים חלביים, קישים, פשטידות, מאפים ממולאים, פיצות ופסטות. הארוחות שלנו מגיעות בליווי סלטים טרים ורעננים. גלו עוד!

חווה מגיעה עד אליכם! רוצים שחווה תגיע אליכם לארוחת שף פרטית, שכולל תפריט רחב לבחירה עם המנות והפרודוקטים הכי טובים. היכנסו וגלו עוד על ארוחות השף של חווה!

קייטרינג לאירועים של חווה מציע חוויה קולינרית שלמה. התפריט רחב ומגוון ונעשה יחד איתכם. התפריט מורכב ממנה ראשונה, ביינים ועיקרית, ולבסוף חווה תכין לכם קינוחים מדהימים! 

נעים להכיר!

שלום לכולם, אני חווה ביטן, מנהלת ובעלים גאה של קייטרינג של חווה. בת 43 מחולון. את אהבה שלי לאכול היה אפשר לראות כבר מגיל קטן, אחרי הצבא נסעתי לטיול שורשים במרוקו ולמדתי את רזי המטבחים המרוקאים והמזרחיים, משם המשכתי לעוד שנתיים של לימודים בצרפת בה הרחבתי את הידע והאופקים במטבח הצרפתי ובמיוחד בעולם האפייה והקונדטוריה. אחרי עשרות שנים כשפית וטבחית במסעדות ארצנו, החלטתי לחזור לשורשים ולהקים משהו משלי. הקייטרינג של חווה מגיש באהבה כל יום אוכל חם, טרי, מזין ובריא, ממש כמו בבית של אמא. מזמינה אתכם לבוא ולטעום את המטעמים שאנחנו מכינים יום יום. באהבה גדולה, חווה.

מה בתפריט השבוע?

חזה עוף וירקות בגריל

חזה עוף עסיסי עם המרינדה הסודית של חווה, נצלה על פחמים שהעבירו את טעמי העשן. לצד ירקות שורש בגריל. מוגש בליווי טחינה וסלסלת עגבניות מתקתקה.

סלמון על מצע ירוקים

מנת הבריאות החודשית! ואוי כמה שהיא טעימה. דג סלמון עסיסי במרידנה הסודית שלנו, על מצע תרד ברוקלי ברוטב חמוץ מתוק. מנה בריאה ומלאה בחלבונים! 

רולדת גבינות ופטריות

היישר מטורקיה אל הצלחת שלכם, המנה שכבשה את החך שלכם חוזרת! רולדת 4 גבינות במילוי פטריות העונה, נאפת בטאבון אבן בשיטה המסורתית. מוגש בליווי מטבלים ושום קונפי!

פאי תפוחים וקינמון

שחווה תשאיר אתכם בלי משהו מתוק? כמו בכל שבוע, הקינוח השבוע שלנו הפעם הוא פאי תפוחים וקינמון. תפוחים עסיסיים הישר מרמת הגולן. פאי פריך ומתפצח בעבודת יד. 

לקוחות ממליצים על חווה

avatar-1ab31fd8d288432a586d50a9dbcec7a2
אנחנו מזמינים קבוע דרך קייטרינג של חווה, ארוחות שישי, חג וסתם שבא לנו להתפנק. האוכל תמיד כל כך טעים, טרי. ממש מרגישים את הטריות בכל ביס. מאז הילדים מבקשים בדרך קבע את האוכל של דודה חווה!
נעם לוי
ימי שישי וחג
avatar-fc0708680739b3bb93f8e81f2e75d37a
את חגיגות בת המצווה לנעמה שלי חגגנו כל המשפחה יחד בקיבוץ. אחד החברים המליץ על הקייטריגנ של חווה! האוכל היה מעולה, טעים וטרי. היה שפע של אוכל וסוגי סלטים. ממליצה מאוד, תודה לך חווה!
הדס מאיר
קייטרינג לאירועים
avatar-b6ba10e6ee993411236257f77e3cf9f0
חברת הייטק שלי וחווה זה סיפור אהבה ארוך. לפני חמש שנים קיבלנו החלטה בחברה לפתוח חדר אוכל קטן לטובת העובדים. מאז ועד היום אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם חווה. אוכל טרי, טעים, מגוון ואיכותי. תודה לך חווה!
ברק רובנשטיין
חברת הייטק
מרץ 2022
avatar-da3b24a5d1d1900f46924c8125c84a55
ביום הולדת 60 לאימי היקרה חיפשתי שף שעושה אירועים פרטיים. הגעתי לחווה דרך המלצה, הארוחה הייתה מדהימה, מגוון ענק של מנות והשפע היה מדהים. כולם נהנו ושבעו ושבחו את האוכל. יברכו ידיך חווה!
מאור כהן
אירוע שף פרטי
נובמבר 2021

מידע מקצועי וטיפים

האתר שלך עומד להמריא!

השאירו פרטים ונדבר