מחפש דלתות בזול? השוואת מחירי דלתות פלדה | דלתות רב בריחיות | דלתות פנים
סל קניות: 0 פריטים

מבצעי החודש ב-DoorCenter

למזמינים דרך האתר בלבד!

דלת פלדה מעוצבת דגם אריאל כפולה

7800 ₪

לחץ להזמנה!

דלת פלדה (פלדלת) רב בריחית במבצע 1200 ש

1200 ₪

לחץ להזמנה!

דלת פלדה סופרדור אקסקלוסיב

1350 ₪

לחץ להזמנה!

דלת פלדה מעוצבת דגם פלמירה

3350 ₪

לחץ להזמנה!

בדורסנטר - אין הפתעות במחיר! כל המחירים כוללים מע"מ הובלה והרכבה בכל חלקי הארץ!

משווקים את כל הדלתות; דלתות פלדה, דלתות מעוצבות, דלתות כניסה, דלתות אלומיניום, דלתות פנים.


Google
 

     

חדש בדורסנטר! דלתות פלדה ודלתות עץ מעודפי יצרנים במחירים ללא תחרות!

לא אחת היצרן מייצר מספר רב מדי של מוצרים אשר נתקעים לו "בגרון" והוא מעוניין להיפטר מהם. בדיוק בגלל זה פתחנו עבור קהל לקוחותינו את קניון האאוטלט הראשון לדלתות פלדה, בישראל.

מידי פעם בפעם אנו נפרסם בדף הבית של אתר דורסנטר מבחר דלתות פלדה ודלתות עץ ממיטב היצרנים במחירים ללא תחרות.

כל שעליכם לעשות הוא לבחור את הדלת המעניינת אתכם, ולהזמינה דרך האתר או דרך מוקד שירות הלקוחות. 

כל הדלתות באתר הינן בעלות תו-תקן, וכל המחירים באתר הינם כוללים מע"מ, הובלה, התקנה ואחריות מאת היצרן (אלא אם צוין אחרת).

במקרים מסוימים ניתן להזמין את דלת הפלדה ו/או כל מוצר אחר ללא עלות הובלה והתקנה.

 

לתשומת ליבכם: בשל מגבלות מסוימות אנו יכולים לספק את המוצרים המופיעים בדורסנטר עודפים אך ורק באזורים מסוימים. כמו כן, הדלתות המופיעות בדורסנטר עודפים מוגבלות למידות מסוימות. יש לבדוק, קודם ההזמנה, האם מידות הדלת מתאימה למידות הפתח. לפרטים בדבר אופן מדידת הדלת, ניתן לצפות בסרטון המסביר זאת כאן.

מבחר הדלתות שלנו כולל:

דלתות פלדה - דלת פלדה רב בריחית (7 בריחים) ב- 1,200 ש"ח בלבד*!

דלת הפלדה של השנה! דלת הפלדה הנמכרת ביותר לשנת 2009! דלת פלדה סטנדרטית לפי המפרט מבית חברת דורסנטר . הדלת בעלת 7 בריחים ארגונומטריים הננעלים לכל צידי הדלת. הדלת ננעלת בעזרת צילינדר איכותי ביותר מבית חברת מולטילוק והינו בעל חמישה מפתחות. דלת הפלדה הינה בעלת הכנה למנעול עליון וניתן לשדרגה לרמות בטיחות גבוהות ביותר בעשרות שקלים בודדים.

למעבר לקניית הדלת - לחץ כאן.

למפרט הטכני של הדלת - לחץ כאן.

* המחיר אינו כולל הובלה והתקנה.

 

דלתות פלדה - דלת פלדה מוסדית (אינה רב בריחית) ב- 1,000 ש"ח בלבד*!

דלת פלדה איכותית המתאימה למחסנים, מוסדות לימוד, משרדים בתי-ספרועוד. דלת פלדה המתאימה לכל אלו אשר אינם מעוניינים להשקיע סכום כסף רב אולם מעוניינים לקבל תמורה מקסימלית בעד הכסף שהם משלמים. הדלת בעלת בריח יחיד לכיוון המשקוף וצילינדר משונן בעל שלושה מפתחות. ניתן לשדרג את דלת הפלדה באמצעות שדרוג הצילינדר, המנגנון ו/או הוספת מנגנון מנעול עליון (גו'אל) נוסף.

למעבר לקניית הדלת - לחץ כאן.

למפרט הטכני של הדלת - לחץ כאן.

* המחיר אינו כולל הובלה והתקנה.

 

דלתות עץ - דלת עץ למינציה ב- 550 ש"ח בלבד*!

דלת עץ למינציה בעלת משקוף והלבשות למינטו. בנוסף הינכם מקבלים הלבשות מתכווננות מפלסטיק. ניתן להשיג את הדלת במגוון גוונים; וונגה, דובדבן ואגוז. הדלת בעלת פירזול יוקרתי המשרה מראה חדשני ונקי.

 

למעבר לקניית הדלת - לחץ כאן.

 

למפרט הטכני של הדלת - לחץ כאן.

* המחיר אינו כולל הובלה והתקנה.

 

 

דלתות מעוצבות - דלת פלדה מעוצבת ב-3,550 ש"ח בלבד*!

דלת פלדה מעוצבת בשילוב אלמנטים דקורטיביים בתוספת וויטראז' מעוצב באופן ייחודי. צבועה בצביעה מגורענת אפוקסי, לשמירה כנגד נזקי השמש והסביבה. ניתן לבחור במספר רב של צבעי רל. יש אפשרות להזמין משקוף בנייה גמר טיח צבוע בתנור בצבעי הדלת.
 
 
למעבר לקניית הדלת - לחץ כאן.
 
למפרט הטכני של הדלת - לחץ כאן.

* המחיר אינו כולל הובלה והתקנה.

 

 

דלת פלדה מעוצבת דגם פלמירה

 

 

 

טיפים לקניית דלתות ושאלות נפוצות
 

האם בטוח לרכוש דלתות מהאתר?

פורטל דורסנטר קיים למעלה מ-7 שנים, ושירת אלפי לקוחות. בכדי להוזיל עבורכם את עלויות דלתות הפלדה, אנו מחזיקים צוות מינימלי של שירות לקוחות, ומשכך, באפשרותכם ליצור קשר עם שירות הלקוחות רק לאחר ביצוע ההזמנה בפועל. כמו כל אתר אינטרנט, ניתן לבטל את ההזמנה בכל עת, ללא תשלום דמי ביטול. כך - אין לכם מה להפסיד. בדורסנטר תמצאו את המוצרים הטובים ביותר בשוק - במחירים ושירות חסרי תחרות. 

 

 

מה ההבדל בין הדלתות של היצרניות השונות?
כיום קיימות בשוק מספר יצרניות עיקריות - רב בריח, אשר שינתה לאחרונה את הבעלות והחליפה את ההנהלה. שריונית חוסם, חברה ותיקה בענף אשר ביצעה מיתוג מחדש לפני מספר שנים, רב מגן - חברת דלתות בוטיק אשר מייצרת דלתות לפי הזמנה.
מעבר לחברות אלו, אשר ממותגות ומוכרות היטב באוכלוסיה, ישנן מספר חברות נוספות, אשר מייצרות את דלתות הפלדה ומוכרות אותן לקבלני משנה אשר מתקינים אותם ללקוחות. סביר להניח כי דלת הפלדה שאתה קונה היא הדלת מיצרניות אלה; בין יתר יצרניות הדלתות ניתן למצוא את: נירב תעשיות, גל-טל דלתות, אלידור-רום דלתות, המרכז הארצי לדלתות פלדה, פדלון דלתות פלדה ועוד רבים אחרים.
הסיבה לקיומן של יצרניות אלה הן משום ששוק דלתות הפלדה פרוץ, ואין ללקוח באמת אפשרות לדעת איזו דלת הוא מקבל ושל איזו חברה. רב-בריח ושריונית חוסם מודעות לשוק משני זה, ולכן הן מנסות למתג עצמן כמותגים יוקרתיים באמצעות ייצור דלתות פלדה מעוצבות ו/או דלתות ייחודיות, אשר ליצרניות המשנה לא שווה ליצרן.
על כן, את השאלה לעיל יש להפריד לשתי שאלות נפרדות: האחת, מה ההבדל בין הדלתות של יצרניות המשנה, אשר קהל הצרכנים אינו מכיר אותם? השנייה, מה ההבדל בין הדלתות המעוצבות של יצרניות הדלתות הוותיקות?.
 
ובכן, בעבר היה הבדל מהותי בין הדלתות של היצרניות הגדולות לבין אלו של יצרניות המשנה - חלק מההבדלים היו נראים לעין בדמות פלדה דקה יותר, הגנה פחותה על הצילינדר, צילינדר תוצרת סין, וכו'. אולם כיום, עיקר היצרניות עובדות לפי אותו תקן ועיקר הדלתות בעלות אותה רמת הגנה. מה גם שעיקר היצרניות השכילו והבינו שצילינדר טוב מוכר טוב יותר, ולכן כמעט כולן עובדות עם חברת מולטילוק ומוצריה.
 
עם זאת, עדיין ישנם הבדלים מועטים בין דלתות הפלדה הבסיסיות ומומלץ להבחין בין מספר פרמטרים עיקריים;
(א) איכות הצלינדר - לא להסכים לקבל צילינדר שאינו מוגן כנגד קדיחה. הצילינדרים המובילים כיום בשוק הינם של חברת מולטילוק (צילינדר קלאסי, צילינדר אינטראקטיבי וכו'). ישנם חברות מוכרות נוספות, כגון YALE, ABLOY, ועוד, אולם צריך להבחין היטב שלא מדובר בדגמים הפשוטים שלהם.
(2) ההגנה על הצילינדר - ברוב דלתות הפלדה קיימת הגנה על הצילינדר בדמות מגן צילינדר. בתחילה, כל יצרנית דלתות בחרה להגן על הצילינדר בצורה שונה, אולם כיום עיקר היצרניות מגנות עליו באמצעות אותם האמצעים - פלטת מגן ומגן צילינדר המקיפים את הצילינדר מצידה החיצונית של הדלת.
(3) מספר האורכנים בדלת - דלת הפלדה מורכבת משתי לוחות פלדה המרותכות אחת לשניה באמצעות פסי פלדה (אורכנים) ורטיקליים. ככל שיש יותר אורכנים, ויותר נקודות ריתוך בין לוחות הפלדה לבין האורכנים, כך הדלת תהא חזקה יותר, וקשה יותר לכיפוף ופריצה קשה (באמצעות לום).
 
מה ההבדל בין הדלתות המעוצבות של היצרניות השונות ואיך לקנות דלת פלדה מעוצבת בלי לקרוע את הכיס?
יצרניות דלתות הפלדה הגדולות הבינו כי הן לא יוכלו להתחרות עם יצרניות המשנה על שוק דלתות הפלדה הרגילות. לכן, הן בחרו למתג עצמן ולפנות לשוק יוקרתי יותר - שוק דלתות הפלדה המעוצבות. חברת שריונית חוסם וחברת רב בריח התמקדו בעיצוב דלתות פלדה מעוצבות ושיווקן. עם זאת, תגי המחיר שחברות אלו הציבו לדלתות שלה לא איפשרו באמת לכל נפש לקנות את הדלתות.
לאחרונה, יצרניות המשנה התחילו לייצר גם דלתות פלדה מעוצבות - הן חברו לספקי המשנה של היצרניות הגדולות, אשר ייצרו עבורן את פוריניר העץ לחיפוי הדלתות, והחלו לשווקן.
 
מחפשים דלתות מעוצבות בזול? כל שעליכם לעשות הוא לקנות דלת פלדה רגילה, ופוריניר ישירות מהספק והנה יש לכם דלת פלדה מעוצבת מעץ. אפשרות נוספת היא קניית דלת פלדה רגילה, צביעתה בתנור, והדבקת אריחים מעוצבים. חברת דורסנטר מאפשרת לכם לעשות זאת - לקנות את דלתות הפלדה, לקנות את הפוריניר או את צביעת הדלת ולהתקין את הכל בביתכם, במחירי עלות!
 
 
בונה בית חדש? משפץ דירה קיימת? מתקשה לבחור דלת והולך לאיבוד בין שלל המוצרים הקיימים בענף? אנחנו נעשה לך קצת סדר בבלאגן דלת הכניסה לבית הינה אחד הדברים שבעלי דירות ובתים משקיעים בהם את הזמן הרב ביותר, דלת הכניסה לבית נותנת את התחושה הראשונית של האורח ולכן יש לה חשיבות רבה ברב הצרכנים. כאשר משפצים דירה או בונים בית יש מספר כללים בסיסיים ומספר אפשרויות הזמנת דלתות, שחובה לדעת; (1) להסיר את הדלת הישנה או להשאירה - משפצים את הדירה, ולא יודעים אם להסיר את המשקוף או לא? ובכן, כיום בשוק דלתות הפלדה ניתן להתקין דלת פלדה על משקוף עץ קיים (זוהי התקנה הנקראת "משקוף הלבשה") או להסיר את המשקוף לחלוטין ולהתקין את הדלת על-גבי משקוף בניה. מה ההבדלים? כאשר מתקינים דלת פלדה על גבי משקוף עץ, ההתקנה פשוטה מהירה וזולה יותר. אין צורך במשקוף בנייה מיוחד אשר ישנה תוספת תשלום עליו, ואין צורך להתעסק לאחר מכן בביטון וצביעת המשקוף (בכדי לחזקו אל הקיר). לכאורה, התקנת על-גבי משקוף עץ היא הבחירה הזולה יותר, אולם היא לא בהכרח הטובה ביותר. למשקוף הבנייה ישנן מספר יתרונות: (א) המשקוף הופלת להיותחלק מהקיר, ולכן גם הדלת הופכת להיות בקו ישר עם הקיר. (ב) המשקוף חזק יותר והסיכוי שבעוד מספר שנים הדלת "תיפול" או תינזק קטנה. (ג) מכיוון שהמשקוף חזק יותר, אפשרויות הפריצה קטנות מכיוון שהקושי לפרות את דלת הפלדה גדל. (2) בונה בית חדש? אזי ללא ספק, עליך לבחור במשקוף בנייה, ועדיף גם דלת פלדה ברוחב 100ס"מ לפחות. כל מידה מתחת לזה הדלת תהיה צרה יחסית לוילה, מה גם שדלתות מעוצבות יפות יותר כאשר הדלת רחבה. הרוחב המקסימאלית לכנף הינה 110 ס"מ, אולם ברוחב כזה יש צורך ב-3 צילרים, אחרת הדלת תיפול מהצירים לאחר זמן מה. מומלץ שלא לייצר דלת ברוחב גדול יותר מ-100 ס"מ. לכן, אם יש לכם פתח אור ברוחב של 120 ס"מ, מומלץ להזמין דלת דו כנפית (דלת פלדה המורכבת משתי דלתות המחוברות יחדיו באמצעות עמוד מרכזי).איך מודדים את רוחב הדלת ברגע שמזמינים משקוף בנייה?  משקוף הבנייה "מבזבז" 10 ס"מ (כולל 1.5 ס"מ רווח בכדי להשאיר מקום לביטון מכל צד) מפתח הכניסה. לכן, אם יש לכם פתח אור בן 130 ס"מ, עליכם להזמין דלת דו כנפית ברוחב שלא יעלה על 120 ס"מ. במידות של 120 ס"מ מומלץ לעשות את הדלתות ביחס של 2/3 ו-1/3, כלומר - דלת דו כנפית של 120 ס"מ צריכה להיות דלת אחת ברוחב של 80 ס"מ והשניה ברוחב של 40 ס"מ.

קניית דלתות באינטרנט

 

מהיום קונים דלתות באינטרנט ! ישנתם מספר רב של אתרי דלתות שמספקות את כל סוגי הדלתות כגון: דלתות מעוצבות, דלתות כניסה, דלתות פנים.

מהן דלתות פנים ?

דלתות פנים הבית הן דלתות הכניסה לחדרים, הגורם העיקרי של דלתות הפנים הם לספק פרטיות לאנשים בחדרים השונים בנוסף הדלתות נותנות מראה יפה לבית, ובשביל לקבל מראה יפה לבית צריך להתאים את דלתות הפנים למראה הבייתי: רהיטים, ריצפה ספה ועוד.

מהן דלתות כניסה ?

דלתות כניסה הן הדלתות הכי חשובות בבית!כל בית ובית חייב דלת כניסה כדי שלא ייפרצו לבית, דלתות כניסה הן הדבר הראשונים שבו נתקלים בהגעה לבית וכמו דלתות פנים גם דלתות כניסה צריכות לייצג את הבית ולתאם את הדלתות בצבעי הרהיטים.

מהן דלתות מעוצבות ?

דלתות מעוצבות הן בחירה של עיצוב לדלתות פנים ולדלתות כניסה, חייב להיות עיצוב שיותאם אישית ללקוח בגלל זה חברת דורסנטר דואגת להראות לכם את כל הדלתות מעוצבות שיש ותוכלו לבחור איזה דלתות תרצו ולהזמינם דרך האינטרנט במחיר הגיוני !

סוגי דלתות

  • דלתות צונחות היא דלת הממוקמת ברצפה או על התקרה ונפתחת אנכית. 
  • דלתות-אורווה היא דלת המחולקת אנכית לשני חלקים המסוגלים להפתח ולהסגר באופן בלתי תלוי.
  • דלתות-נדנוד מורכבת על ציר מהאפשר להן להפתח הן כלפי פנים והן כלפי חוץ, אם כי הן מוחזקות בקפיץ סגורות. וריאציה של דלת זו מכונה דלת-סלון, שהן זוג דלתות-נדנוד עם משקל קל ונפוצות בעיקר במסבאות.
  • דלת מתקפלת  היא דלת העשויה ממספר לוחות המחוברים זה לזה, כאשר פותחים או סוגרים הדלת, לוחותיה נפרשים או נצמדים זה לזה.
  • דלת-צרפתית היא דלת המשובצת בחלונות רבים לכל אורכה.
  • דלתות-דמה היא דלת ללא מעבר. היא דלת "מזויפת" שמאחוריה נמצא קיר ומשמש לרוב למטרות קישוט.
  • דלתות לחיות מחמד כשמה היא דלת קטנה המאפשרת מעבר של בע"ח. הדלת מורכבת לרוב בתוך דלת גדולה יותר וממוקמת בתחתיתה או בקיר. הדלת משמשת בעיקר מעבר לחתולים, אם כי גם למעבר כלבים ובע"ח נעשה בה שימוש.

    דלתות אוטמטיות מהן ?

    דלתות אטומטיות הן דלתות עם מנגנון חשמלי שדואג לפתיחתן ולסגירתם, המצאה חדשנית ומאד פופאלרית בציבור.

    מבנה הדלתות

    מסגרת הדלת בנויה ממספר חלקים נפרדים:

     

    משקוף - קורה בחלק העליון של המסגרת שתומכת בקיר שמעליה.
    מזוזות הדלת - הקורות האנכיות לדלת שמחוברות בקצהן העליון למשקוף התומכת במסגרת.
    סף הדלת - קורה בחלקה התחתון של המסגרת המחוברת אל שתי המזוזות ותומכת במסגרת.

    באיזה חברה הכי כדי לקנות דלתות ?

    מומלץ לקנות דלתות בחברה אמינה, חברה עם לקוחות מרוצים, וחברה עם אתר אינטרנט שמראה את כל הדלתות שהם מספקים, ישנם מספר אתרי אינטרנט שמאפשרים קניית דלתות דרך האינטרנט, מאד מומלץ לעשות זאת זה חוסך המון זמן יקר.

 

דורסנטר - מרכז הדלתות הישראלי

מרכז הדלתות הינה חברה ותיקה ומנוסה העוסק תבעיצוב, במכירה ובהתקנה של דלתות פנים ודלתות חוץ מעוצבות בכל רחבי הארץ. החברה מספקת את שירותיה עבור לקוחות פרטיים ועסקיים וכן עבור קבלנים ומוסדות, בכל רחבי הארץ. החברה מתמחה בייעוץ מקצועי ובאספקה של מוצרי פלדה ועץ לפרויקטים גדולים.

 

 
מרכז הדלתות מפעיל לשירות לקוחותיו רשת מחסנים ואולמות תצוגה ברחבי הארץ, ומבחר עצום של דלתות בשלל עיצובים למגוון מטרות. כמו כן, מפעיל המרכז מחלקה מיוחדת לאדריכלים, בה ניתן לעצב דלתות בכל צורה גוון וגימור. מרכז הדלתות מנוסה ביותר בעבודה לפי תוכניות עבודה.

 

 
על מנת לספק את השירות והמוצרים הטובים ביותר, אשר העניקו למרכז הדלתות מוניטין של מצוינות, פועל העסק לפי מספר ערכי יסוד בסיסיים.
  • שימוש בחומרים איכותיים ובחלקים של מיטב היצרנים והמותגים בתחום.
  • עבודה מקצועית, תוך שמירה על יצירתיות וגמישות מחשבתית – ניתן לעצב כל דלת, לכל מטרה, באופן אישי
  • שירות מלא ומקיף – כולל הובלת הדלת, פירוק ופינוי של הדלתות הישנות והתקנה של הדלתות החדשות בבית הלקוח.
  • מחירים שווים לכל נפש – הן השירות והן המוצרים במחירים הוגנים ותחרותיים ללא פערי תיווך , קנייה ישר מהמקור.
  • אחריות על כל המוצרים – פשוט כך. מרכז הדלתות מחויב לשביעות רצונו של הלקוח.

קנייה נעימה!

 
 
 
 
 

מהי דלת פלדה מסוג 'פלדלת רב בריח'? 

 
 
דלת פלדלת מספקת לנו ביטחון בתוך הבית והיא אמצעי המיגון הבסיסי שקיים כמעט בכל בית.
 
היום, תחום דלתות פלדלת פורח מאוד ואפשר למצוא הרבה יצרניות והרבה מאוד משווקים ומתקינים. לפני שאתם ניגשים לרכוש דלת פלדלת יש כמה דברים שצריך לדעת, הנה כמה טיפים לרכישה נכונה ומוצלחת של דלת פלדלת.
 
מעוניינים לרכוש דלת פלדלת? כאשר אתם ניגשים לרכוש דלת פלדלת שימו  דגש על שני עקרונות מרכזיים, ביטחון ואיכות; דלת הכניסה לבית היא קו ההגנה הראשון והמרכזי של הבית ולכן היא חייבת להיות איכותית ולהבטיח רמת ביטחון גבוהה.  דלת הכניסה לבית היא ההשקעה החשובה ביותר לבית שלכם.  דלת פלדלת בבית היא דלת ביטחון חזקה שמבטיחה לנו את היכולת לישון בשקט והיא אמצעי המיגון הבסיסי ביותר והאולטימטיבי בכל בית.
 
דלת פלדלת היא למעשה דלת פלדה מתוצרת חברת רב בריח.  את המונח דלת פלדלת טבעה חברת רב בריח שהייתה היצרנית הראשונה של דלתות פלדה בישראל ובעולם.  בשנות השבעים חברת רב בריח ייצרה את הדלת פלדלת הראשונה, אך מכיוון שרב בריח לא הצליחה לקבל פטנט רשום על דלת הפלדה, חברות רבות אחרות החלו לייצר את אותן דלתות פלדה וגם המונח דלת פלדלת מתאר היום דלתות פלדה באופן כללי והוא כבר לא נקשר בהכרח רק לחברת רב בריח.
הראשונה מבין חברות דלתות הפלדה החלה לייצר דלת דמוית פלדלת הייתה חברת שריונית חוסם, אשר החלה לשווק את המותג 'ביטחונית' - דלת פלדה הפועלת בדיוק על אותו אופן שבו דלת רב בריח מדגם פלדלת הראשונה.
 
כיום יש חברות רבות המייצרות דלת פלדלת, היצרניות הגדולות של דלת פלדלת מייצרות פחות או יותר את אותה הדלת אך כדאי לדעת שיש הבדלים שונים בין החברות השונות.  כדאי לדעת שאתם זכאים לקבל אחריות של חמש שנים מהמשווקים המורשים של החברות הגדולות המייצרות דלת פלדלת, תוכלו לפנות אליהן בכל בעיה שלא תצוץ עם הדלת.
שימו לב כי יש הבדלים בין היצרניות והמשווקים מבחינת סוג הצילינדר, סוג המנגנון, מספר נקודות הריתוך בדלת, מספר האורכנים (חיבור בין שתי פלטות הפלדה) בתוך הדלת.  הפרטים הטכניים ימסרו לכם את המידע הדרוש לכם על החומרים מהם עשויה הדלת, המבנה של הדלת, המילוי ועוד פרטים טכניים משמעותיים.
 
דלת פלדלת היא השקעה חשובה בבית שלכם וכרוכה בעלות כספית יחסית גבוהה ולכן תמיד מומלץ לשים דגש חזק על האיכות ולבחור את היצרן הטוב ביותר בעיניכם.  מומלץ לקרוא את המפרט הטכני, לדרוש את המפרט הטכני לפני הקנייה ואף להשוות בין החברות השונות אך כדאי לזכור שלא כל יצרניות דלת פלדלת מקפידות על התקנים המחמירים לדלתות פלדה. 
 
דלתות פלדה כמעט ואינם זהות באיכות שלהן ומספקות רמת ביטחון שונה, בכל מקרה בחרו ביצרן הטוב והאיכותי ביותר בעיניכם.
 
דלת פלדלת החזקה ביותר כוללת שבעה בריחים מפלדה והמנעול מפעיל את שבעת הבריחים לארבעה כיוונים, יש היום מגוון סוגים של דלתות פלדלת, בגדלים שונים, במידות שכלול שונות, עיצוב דלתות שונה אך במה תבחרו?
הכול תלוי בצרכים שלכם ובתקציב כמובן.
 
מלבד זאת כדאי לדעת שדלת פלדלת היום היא אותה דלת סטנדרטית הצבועה בחום.  יש טרנד חזק מאוד של דלתות פלדה מעוצבות והן אף מהוות מרכיב משמעותי מאוד בעיצוב הכולל של הבית, אפשר לרכוש דלתות פלדה מעוצבות במגוון רחב של עיצובים ועיטורים מרהיבים.
אפשר לומר שהיום יש שלושה עקרונות מפתח שצריך לשים עליהם את הדגש כשרוכשים דלת פלדלת: ביטחון, איכות ועיצוב.

כל הזכויות שמורות לדורסנטר בע"מ © All rights reserved to DoorCenter LTD 2006-2012
moncler sale canada goose uk ugg boots uk cheap ugg boots moncler sale canada goose uk doudoune moncler abercrombie france louboutin pas cher doudoune moncler hollister moncler ugg italia louboutin pas cher louboutin soldes abercrombie outlet moncler sale moncler outlet ugg pas cher peuterey outlet woolrich outlet abercrombie france ugg boots uk