עו״ד רשלנות רפואית

אורן בושרי הנו עורך דין המתמחה ברשלנות רפואית, בתביעות נזיקין (נזקי גוף), תאונות דרכים ותאונות עבודה. הוא מהמומלצים בארץ ולו ניסיון והצלחה בכל הערכאות, לרבות בבתי המשפט המחוזי והעליון. אורן מרצה מטעם לשכת עורכי הדין, הוא בן 49 ולו 23 שנות ותק. במשרד שני עורכי דין, ללא סטודנטים או מתמחים. כך התיק של הלקוח, וזה המוטו של המשרד, לא מתגלגל לסטודנט או מתמחה, אלא נשאר בידיו של עורך הדין. אורן שימש פרשן של ״ynet״, ״הארץ״ ו-״גלובס״ באירועי נזיקין: דליפת הגז,המוקש ברמה״ג והתאבדות דודו טופז. כן בתכניות טלוויזיה (״הפרקליטים״, ״חדשות 11״) ורדיו (103fm). לבד מהשכלה משפטית ובמקביל, רכש אורן השכלה רפואית והוא בוגר רפואה למשפטנים מטעם אונ׳ ת״א. זהו משרד עורכי דין בחדרה ובת״א.

תחומי עיסוק

ביקורות

המשרד בתמונות

מרצה לעורכי דין (ברשלנות רפואית) מטעם הלשכה (במחוז ת"א ומחוז חיפה)

עורכי דין רשלנות רפואית חדרה
אורן מרצה בלשכת עורכי הדין

מה נדרש מעורכי דין לרשלנות רפואית ונזקי גוף?

הדרישה להיות ליטיגטורים

עורכי דין לרשלנות רפואית ונזקי גוף צריכים להיות ליטיגטורים. כלומר כאלה שמופיעים וטוענים בביהמ״ש באופן קבוע. לִיטִיגַצְיָה (הופעה בבימ״ש) היא המהות כי כמעט כל תביעת נזיקין מגיעה לביהמ״ש.

הבנה של הטיפול הרפואי

הבנה של הטיפול הרפואי היא המפתח. לכן, על עורך הדין ללמוד את הנושא הרפואי הרלבנטי, קשה ככל שיהיה.

מי שמשפיע על התיק כנראה יותר מהשופטים הם מומחים רפואיים שבית המשפט ממנה. הם קובעים את אחוזי הנכות, על פי תחומם. אנו עורכי הדין צריכים להכיר  את אותם מומחים. הם ״שחקנים חוזרים״. כך נדע מתי לבקש פסילה של מומחה אותו ביהמ״ש מונה. כך נבקש למשל, אם הוא משמש מעין "רופא הבית" של בתי חולים. אם תמיד הוא כתב כמומחה מטעם הנתבעות ואף לא פעם אחת מטעם תובע כלשהו.  

מיומנות בחקירה נגדית של עדים מומחים

על עורכי דין ברשלנות רפואית להיות מיומנים בחקירה נגדית. כעיקרון, נטיית לב השופט לאמץ את חוות הדעת של המומחה מטעמו. הוא "ידו הארוכה של בית המשפט". עם זאת, רבים התיקים בהם צריך לחקור את המומחה. זאת בתקווה שדעת השופט תשתנה. בחקירה צריך לחסום למומחים נתיבי בריחה בטריטוריה הרפואית שלהם. כלומר לא לאפשר תשובות מתחמקות. במפתיע, ורק בסוף, לשלוף את המאמר שסותר את כל התשובות הקודמות שלהם.

בין נימוס לתקיפות

רביעית, צריך לדעת לשלב בין נימוס לבין תקיפות. השופט לעיתים מנסה להכריח לפשרה שאולי אינה סבירה בעיניך. זו משימה עדינה לומר לא להצעה בלי לגרום לשופט לשמור טינה.

צור קשר

ירושלים 28, חדרה
052-5299555 [רב קווי]
ימי ג׳: הארבעה 28, ת״א [קומה 5], ליד שוק שרונה